Pages

Wednesday, September 9, 2009

Ucapan ringkas........

Assalamualaikum kepada semua pembaca yang budiman, Alhamdulillah setelah sekian lama penulis mendiamkan diri, mencari-cari sesuatu yang tidak pasti,sesuatu yang tidak nyata, syukur juga penulis garabkan diatas kedatangan hari baik bulan baik ini jugak mampu memberikan penulis sedikit ketenangan yang penulis harapkan mampu memperbaiki diri penulis insyaAllah dari dalam dan luar hendaknya.

Pelbagai perkara berlaku disepanjang tempoh yang menyepikan ini. Semangat itu turun naik saban hari dan alhamdulilllah kekuatan itu masih Allah tiupkan didalam diri. Ramadan kali ini dirasakan sedikit lesu buat penulis, pelbagai perkara perlu diurusi dan dikhatamkan sehingga peluang baik yang Allah berikan dan janjikan dibulan ini tergendala. Benarlah bahawa masa lapang yang ada itu perlu disyukuri dan diisi dengan aktiviti berfaedah kerana apabila masa sibuk melanda, kadang-kadang kita akan terlepas perkara yang diinginkan.

Namun menjadi harapan penulis, dan barangkali semua pembaca untuk memastikan Ramadan kali ini adalah yang terbaik, menjadi Ramadan yang memberikan kesan yang maksima kepada pembentukan diri dari segala aspek, Ramadan yang akan membersihkan segalanya…..insyaAllah.

Jika diberikan kekuatan penulis berceloteh lagi…… salam Ramadan buat semua, rebutlah sesuatu yang telah dijanjikan wujud dari merebut sesuatu yang belum pasti. Kerana yang pasti itu benar…….wassalam

No comments: