Pages

Thursday, October 30, 2008

selamat hari lahir.......

Seumur hidup aku…..ini yang pertama,pintu hatiku diketuk oleh dua??????
Petikan lagu yang agak popular menjadi nada mula dalam post ini bertujuan merasakan perasaan yang begitu terharu dan jugak gembira yang terbuku dihati. 29/10 yang lepas merupakan ulang tahun perkahwinan ehh silap pulak,ulangtahun kelahiranku yang ke 20.seumur hidup aku,sambutan hari kelahiran ini tidak dipraktikkan dalam keluarga aku,bagi kami itu tidak penting,namun aku tidaklah mengharap keluargaku menyambut cukuplah sekadar mengingati.
Pada malam hari sebelum pukul 12,aku hanya mendiamkan diri malah aku jugak tidak mengaktifkan mengenai hari kelahiranku. Tujuanku aku hanya untuk melihat siapakah yang betul2 mengingati akan hari lahir ku huhuhu.rupanya banyak jugak yang mengingati terutama sekali adik aku la Intan syafinaz hihih dia la orang yang pertama,saying adik….terima kasih kepada semua yang mengingati. Tak dapat aku nak menyenaraikan jumlah yang wishkan pada ku huhuhu.tapi ada peristiwa yang betul2 menyebabkan ku begitu terharu.
Pada hari lahirku jugak lah ada jamuan dekat cafe KAED,huhuhu rezeki tu….anggap je la itu jamuan birthday aku hihihi.petangnya aku dan aliemran berkunjung ke rumah Allah untuk menunaikan solat asar dan disitu kami berjumpa dengan abang Wan lalu kami bercadang untuk pergi ke pasar malam,lagipun aku nak beli sesuatu.selesai memenuhi tujuanku kami berkunjung ke gerai menjual baju,abang wan cakap dia nak beli baju kemeja baru.aku pun tolong la memilih untuk dia,lawa tol baju tu,aku nak beli lama dah tapi time nak beli jer mesti tak der duit huhuh.xpe la benda ni tak perlu gopoh gapah, kalau ada rezeki nanti ada la,selesai membeli kami pergi ke KAED sampaila tingkat 4,abang wan ajak lagipun dia cakap dia teringin nak pergi kaed,so kami sampaila kat tingkat 4,sambil tengok sunset huhuhu…..aku asyik menelefon adik2 yang pernah seusrah denganku.bis jer call abang wan Tanya,banyak kredit selalu call,aku pun menerangkan akan bonus yang diberi percuma tu huhuhu,maunyer tak call,dah ade rukhsah,kenala gune huhuhu.
Sejurus itu ali dan abang Wan pun cakap la kalau cm tu kami pun nak bagi free la,ni baju ni untuk su sempena hari lahir,terkaku jugak malah terharu sebab tak penah dapat hadiah pun selama hari lahir yang dilaluai,nak nangis pun ade gak tapi malu2 kena cover.
Terkejut dan terharu menyelubungi jiwa.seronok sangat.terima kasih lagi sekali buat semua sahabat semua.cayalah….aku sayang korang semua………..

No comments: