Pages

Sunday, May 3, 2009

Fathul.......................

Assalamualaikum kepada semua……..Alhamdulillah sudah lama kiranya penulis tidak mengukir didalam ruangan ini dan sebagaimana sebelum ini penulis ingin panjatkan setinggi kesyukuran diatas nikmat karunia yang diberikan Sang Pencipta diatas kekuatan yang dihulurkan.

Setelah hampir 2 bulan dan kini penulis menjejak kaki semua kedalam UIA untuk menyambung proes pembelajaran yang tertangguh disebabkan cuti yang telah berlalu, dari segi pengisian semasa cuti, penulis lebih kepada mengikuti program-program yang dijalankan, bermula dari 20/4 sampai la 3/5. Dan Alhamdulillah jugak kerana berkat keikhlasan sahabat-sahabat dalam menjalankan program. Penulis mendapat banyak ilmu-ilmu baru yang insyaAllah boleh penulis amalkan kelak.


Bermulanya sem pendek ini jugak member makna bermulanya proses pengamalan segala ilmu yang diberi dan segala ilmu yang diperkatakan dalam bentuk perbuatan. Klua sebelum ini hanya berkisar kepada teori semata-mata. Namun kali ini Allah ingin melihat pula perlaksanaannya, adakah penulis bersedia? insyaAllah Dia telah memberikan sesuatu itu bersesuaian dengan kekuatan yang ada pada hamba-Nya.
Semoga kehadiran penulis dalam keluarga besar ini diterima dengan senang hati insyaAllah….

No comments: